2014/03/27

Oh, Hello Friend - Fullerton, CA


En l’afany de visitar el major nombre possible de ciutats, restaurants, botigues, monuments, parcs, museus i un llarg etc., vaig descobrir una preciosa botiga de decoració, papereria, complements i detalls que em va robar el cor!

Mai havia estat a la ciutat de Fullerton, i aquella tarda vaig descobrir dues coses per afegir a la meva llista: la botiga de la que us parlaré avui, Oh, Hello Friend, i una cafeteria que també compartiré amb vosaltres molt aviat.



Oh, Hello Friend va començar sent un blog a on la seva creadora, la Danni, una enamorada dels productes fets a mà i del que aquí anomenen stationery (papereria), compartia les seves inquietuds i la seva passió per les coses homemadeDesprés de vendre els seus productes per diferents ciutats, ella i el seu marit van decidir obrir la botiga de Fullerton ara fa un any. És força petitona però no hi falta de res! Cada raconet de la botiga està cuidat al detall. La secció de coses per la cuina, la secció de bosses, la de joieria, postals, llibretes, fins i tot tenen tirites de flors! (les quals vaig comprar, evidentment). 



La botiga es troba al carrer principal de Fullerton (122 N. Harbor Blvd, Suite 103), i molt aviat obren una nova botiga encara més a prop de casa! La seva filosofia i els seus productes em recorden moltíssim a Mr. Wonderful, un estudi de disseny gràfic català fundat per un matrimoni molt molón! Vaig començar a seguir-los ara fa una mica més d’un any i la veritat és que el seu esforç i treball dur els està portant molt lluny! Feu una ullada a la seva pàgina web!

4 comentaris: